keskiviikko 7. lokakuuta 2009

Tunnustuksen myötä tunnustuksia ;)


Pieni Lintu antoi minulle tiistaina tämän kauniin tunnustuksen. Lisäksi samaisen sain myös Minnyltä ja Dibsukalta.
KIITOS! :o)

Ohjeet menivät näin;
1. Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen
2. Kopioi kuva ja liitä blogiisi
3. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
4. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
5. Anna tunnustus seitsemälle
6. Linkitä nämä blogissasi
7. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta

Tässä siis minua x7;
1. En katso uutisia juuri koskaan, Mtv3:n sivulta nään ne pääotsikot se riittää. ;)
2. Rakastan 1000 palan palapelejä (en vaan ole 3v ehtinyt niitä tekemään) ja ristikkoja.
3. Minulla oli 14-17vuotiaana paha akne, joka ei meinannut talttua millään. Tästä syystä minua monesti myös kiusattiin koulussa (ylä-asteella).
4. En voi sietää kalaa ja lihaakin syön todella vähän.
5. Ollessani rv 20 raskaana (odotin Emiliä) sain kuulla neuvolassa menettäneeni vauvani (sydänääniä ei löytynyt).
6. Pidän puhtaudesta ja siisteydestä. Kuten -J-, myös meillä käsienpesu on tärkeää; aina kun tullaan jostain tai käydään syömään. Muutenkin peseydytään ja vaihdetaan puhdasta päälle tosi usein. Tavarat löytää tiensä paikoilleen samantein. ;)
7. Voisin elää pelkästään roskaruualla (ranskalaiset, hampparit, pizzat yms.), suklaalla ja sipseillä. Mutta onneksi tässä on joku tolkku sentään, nämä on siis vain viikonloppuherkkuja.

Haastan mukaan (melkein kaikki onkin jo kai haastettu..);

Olokeepa hyvät! :)


8 kommenttia:

  1. Huh, hurja tuo 5. kohta! Onneksi neuvolassa oltiin väärässä. :)

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä kuin Henna kohdasta 5, huh huh, että tuli paha olla, samoin kuin kohdasta 3. Mutta... Muuten ihania tunnustuksia (varsinkin kohdat 2, 6 ja 7 ;), joista tunnistan itseni myös =) )

    VastaaPoista
  3. Onneksi neuvola oli väärässä, hui =/

    Mun on vaikea kuvitella, miten tuo viimeinen kohta sopii sulle.... jotenkin kun olet niin järjestelmällinen ihminen. Hassua!

    VastaaPoista
  4. Kiitos tunnustuksesta, mä oon kyllä niin unto tän koneen kanssa... -J- koitti mulle neuvoja antaa noissa kopioimisissa...joten kun saan Liljan nukkumaan käyn askartelemaan tämän homman kanssa...kiva on lukea asioita ihmisistä jotka muutoin ei tuu ilmi... =)

    VastaaPoista
  5. Viitos kohta oli kyl kauhea!! Onneksi neuvolassa oltiin väärässä!! :)

    VastaaPoista
  6. Olihan se tosiaan kamalaa kun siinä sitten ehdin n.1,5h panikoida ja itkeä ihan hysteerisenä... :(
    Neuvolan terveydenhoitaja vaan pahoitteli ja sanoi että näin voi käydä joskus.
    En itsekään osannut epäillä yhtään, koska Emil oli ollut masussa pari päivää niin hissuksiin ja liikkeitä en sinä neuvolapäivänä ollut tuntenut.
    Olipas kivaa kun Oliver oli tuolloin just päälle 3v ja ihmettili miksi äiti itkee. Muisti vielä pitkään kysyä kun oltiin lähdössä neuvolaan, että "eihän äiti sitten itke siellä?". :/

    Onneksi kaikki siis oli sitten hyvin. Kun neuvolasta ultraan ehdittiin, niin ultraava lääkäri totesi heti että kaikki on hyvin ja sydän sykkii. :)

    VastaaPoista
  7. Shaoli; Joo ajattele. :D
    Olen kamalan nirso ruuan kanssa, roskaruoka uppoo hyvin.
    Olen vielä sellanen että jos en pidä jostain ruuasta tosi paljon, niin mielummin olen sitten syömättä.

    Pikkuriikki; Toivottavasti saat hommat toimimaan. :)

    VastaaPoista

Kivaa että kommentoit, Kiitos! =)