lauantai 15. toukokuuta 2010

Satasen lista


Alkuun kiitos Pampulalle ja Emmille tästä tunnustuksesta, jonka he minulle antoivat jo aikapäiviä sitten. :)



Tässä minun satasen lista ;)

1. Olen syntynyt vuonna 1976, olen siis 33v.
2. Toinen nimeni on Anneli, yöks..
3. Minulla on kaksi siskoa ja yksi veli.
4. Olen sisarusparven nuorin, sisarukseni ovat syntyneet peränjälkeen 3v sisällä ja minä olen se “iltatähti” n. 10v ikäerolla muista.
5. Vanhimmalla siskollani on neljä tyttöä. ;D
6. Inhosin peruskoulua ja muistan miten onnellinen olin kun se loppui.
7. Muutin pois kotoa ollessani 16v (tai no viikonloput asuin kotona edelleen, heh).
8. Tapasin mieheni ollessani 18v.
9. Muutimme yhteen vajaan 3kk seurustelun jälkeen.
10. Kihlauduimme 6kk seurustelun jälkeen.
11. Isäni kuoli syöpään kun olin 19v.
12. Minulla on kaksi ammattia..
13. Mutta en halua tehdä työkseni kumpaakaan.
14. Aion siis opiskella vielä tulevaisuudessa.
15. Minulta ei ole koskaan murtunut yhtään luuta..
16. Enkä ole joutunut ikinä leikkaukseen.
17. Olen ollut nyt 10,5v kotiäiti ja rakastanut joka hetkeä.
18. Jos pystyisin olisin kotiäiti aina.
19. Raskaana oleminen on mielestäni ihanaa.
20. Haluaisin vielä yhden lapsen, mutta mieheni ei. ;)
21. Olen enemmän kuin tyytyväinen että meillä on nämä neljä ihanaa poikaa.
22. Silti tulen aina haaveilemaan sitä tytöstä..
23. Olen tarkka ja järjestelmällinen.
24. Pidän siitä että tavarat on kotona paikoillaan..
25. Meillä siis harvoin on sotkuista. :D
26. Tämä tarkkuus on luonteessani; jo ihan pienenä äiti sai oikoa kaikki vaatteiden saumat, pukiessaan minua ja mikään vaate ei saanut koskaan painaa mistään.
27. Teininä äiti jaksoi kehua vaatekaappejani kaikille, kun ne siis oikeesti oli aina tiptop.
28. En myöskään voinut syödä esim. pääruokaa ja salaattia samalta lautaselta, saati samalla ruokailuvälineellä! (tämä piirre on onneksi mennyttä).
29. Olen myös erittäin nirso ruuan suhteen.
30. En syö jugurttia jossa on kokkareita (siis hedelmän/marjojen paloja)..
31. Syön todella vähän kalaa ja lihaa.
32. Meillä kokkaa mies.
33. Teen ruokaa vaan kun on pakko, eli osaan kyllä tehdä sitä mutten halua.
34. Banaanit, homejuusto, sienet ja kala yököttää minua.
35. Joo, enkö olekin ihan outo??
36. Olen blondi.
37. Eikä minulla ole kulmakarvoja. No on ne mutta niin vaaleat ettei niitä paljoa erota ellen värjää niitä.
38. En meikkaa juuri koskaan.
39. Paitsi kulmia korostan (lue piirrän ne), jos lähden ovesta ulos.
40. Jos lähden kaupungille ta juhliin, niin sipaisen vähän enemmän meikkiä (ripsiväri ja puuteri)
41. En siis omista edes huulipunaa.
42. Rakastan hiljaisuutta ja yksin oloa.
43. En pidä liikunnasta.
44. Silti harrastin koko teininä vuosia lentopalloa.
45. Nyt harrastan liikuntaa vain jos laihdutan eli on pakko. ;)
46. Laihdutan juuri nyt neljättä kertaa elämässäni.
47. Ekalla kerralla laihdutin 15kg, tokalla 13kg, kolmannella 10kg ja nyt taas tavoitteena 10kg.
48. Olen siis joutunut laihduttamaan lähes joka raskauden välissä ja nämä kaksi viimeistä Emilin jälkeen.
49. En liho helposti, vaan saan todellakin syödä lihoakseni.
50. Ja ne herkuthan maistuu, etenkin suklaa..
51. Lapsena/nuorena oli todella hoikka, niin hoikka että äitini pelkäsi että joudun sairaalaan.
51. Olen 173cm pitkä.
52. Minulla on pitkät hiukset ja vaalea iho.
53. Pidän vedestä janojuomana ja juon sitä paljon, en juo mehuja.
54. Maitoa rakastan myös ja Pepsi maxiä.
55. En tupakoi enkä juo alkoholia, viimeksi olen juonut puolikkaan siiderin vuonna 2003.
56. En juo myöskään kahvia, enkä teetä.
57. En tykkää ostaa kenkiä.
58. Enkä laukkuja.
59. En omista yhtäkään käsilaukkua, enkä korkokenkiä. ;)
60. Vihaan tummansinistä, eikä meiltä löydy kenenkään vaatekaapista eikä sisustuksesta sitä väriä yhtään.
62. Pidän paljon reality-sarjoista, mieheni ei taas voi sietää niitä.
63. Katson muutenkin paljon tv:tä, yöllä boksilta.
64. Horoskoopiltani olen Rapu.
65. Koti ihminen henkeen ja vereen.
66. Olen rauhallinen luonne, mutta osaan myös huutaa.
67. Suuttuessani lepyn nopeasti, enkä voi sietää mökötystä. Itse en sitä harrasta.
68. Mielestäni asiat pitää puhua heti halki poikki, eikä vatvoa päiviä.
69. En ole hyvä odottamaan mitään.
70. Minulla on erittäin romanttinen mies, joka huomioi minua paljon.
71. Itse en ole romanttinen. :D
72. En tykkää olla paljon lähekkäin, enkä ole koskettelija tyyppiä.
73. En ole koskaan lentänyt, enkä käynyt Norjaa kauempana.
74. En edes kaipaa ulkomaille, ehkä sitten joskus?
75. En koskaan pidä mitään karkki- tai shoppauslakkoja, koska en halua. :D
76. Shoppaan tunteella, harvoin järjellä.
77. Nautin nyt, kun niitä pieniä vaatteita saa ostaa.
78. Olkoon vaan vaatteita liikaa, pidän siitä että vaihdettavaa on.
79. Minulla on ollut aina, koko lapsuuteni ja nuoruuteni lemmikkejä.
80. Nyt en niitä halua, eikä meille saa tuoda eläimiä sisään.
81. Koska en halua siivota karvoja yms., lapsistakin tulee tarpeeksi sotkua.
82. Jos lapset haluaa, niin olen valmis ottamaan joskus jonkun pienen lemmikin.
83. En kuitenkaan koiraa, enkä kissaa.
84. Mutta olen koira ihminen, kissoista en pidä ollenkaan.
85. Haluaisin perustaa oman yrityksen; lastenvaateliikkeen ja nettikaupan.
86. Ehkä tämä voisikin toteutua vuoden päästä, jos vaan edelleen haluan.
87. Olen onnellinen, mutta voisin olla onnellisempikin..
88. Lapsistani olen erityisen onnellinen ja kerron sen heille päivittäin.
89. Tykkään tehdä 1000 palan palapelejä ja ristikoita.
90. Tykkään myös kaikista kädentöistä ja olen taitava niissä.
91. Harmillisen vähän vaan ehtii, jos ollenkaan tällä hetkellä.
92. En tykkää helteestä, enkä hikoilusta.
93. Toivottavasti tulee sopivan lämmin kesä.
94. Rakastan syksyä ja sadetta.
95. Olen vähään tyytyväinen, en haaveile suurista.
96. Elämä ei ole aina reilu, se on tullut todettua.. Mutta niin se vaan menee.
97. Olen hyvin ymmärtävä luonne, en arvostele toisten valintoja.
98. Piikittelyä en siedä, enkä valehtelemista.
99. Äitini on minulle todella rakas.
100. Ja perheeni. ♥


14 kommenttia:

  1. Parit yllätykset listalla oli =)
    Olen jotenkin mieltänyt sinut kyllä kahvinjuojaksi.

    Ethän sinä vielä oo iällä "pilattu", joten hyvin ehtis vielä sen yhden, prinsessan...

    Huomasin muuten näistä listoista sellasen jutun, että "pikaliittoihin" päätyneet parit ovat saaneet vähintään 4 lasta =)

    VastaaPoista
  2. näin toisena rapuna moni näistä kohdista tuntuu "tutulta" :o)

    VastaaPoista
  3. Milla tavalla voisit olla vielä onnellisempi? Pystytkö itse vaikuttamaan siihen?

    VastaaPoista
  4. Tämä on kyllä niin ihmeellistä, että muut mielenkiinnon kohteet ja piirteet on niin kaukana, mutta sitten ne lastenvaatteet ;D

    Ja hei, mä tykkään kanssa tehdä isoja palapelejä =O

    VastaaPoista
  5. Ollaankin samaa (hyvää) vuosikertaa 1976 :)

    VastaaPoista
  6. Minttu; Heh, mistähän sekin johtuu. :D
    Joo, vielähän sitä ehtii sen iltatähden saada. Jos vaan mies joskus innostuu, jos ei niin hyvin on tämäkin. ;)

    Poikien äiti; Ai sinäkin olet rapu. :)

    Anonyymi; Kyllä voisin osittain ja osittain en, joskus vaan elämässä on näitä kausia..
    Olen onnellinen, mutta on ollut välillä kovinkin rankkaa.

    Mari A. ; Sanos muuta! Mutta eihän sitä muuta tartte. ;)

    Vauhtivekaroiden äiti; Se on tosi hyvä vuosi! ;)

    VastaaPoista
  7. Tosi paljon samaa kuin mulla olisi! :) Pitää selkeästi tehdä oma lista. Meilläkin kokkaa mies, meikkauksesta varsin samoilla linjoilla, en juo kahvia/tetä, en ostele kenkiä ja vielä vähemmän laukkuja... ja ah.. pepsimax :) Nyt on kyllä jo pakko tehdä se oma lista :D Nää on niin kivaa luettavaa.

    VastaaPoista
  8. Kovasti sellainen lista jota sinulta "odotin", muutama yllätyskin mahtui mukaan.

    Samanlainen yökkösuu tunnut olevan kuin minäkin :)

    VastaaPoista
  9. Mia monet kertomasi asiat sopisivat myös minulle :) Mutta haluan ehdottomasti tehdä myös oman tämmösen!!
    MISTÄ saan ja löydän ne kysymykset?? suurin osa ois helppo tehdä myös vastauksiesi perusteella mutta muutama kohta ois kiva tietää mikä se kysymys on :D ? Että voin sit tehdä oman

    VastaaPoista
  10. Siellähän oli muutama yhteneväisyyskin :D
    Mukava lista.

    VastaaPoista
  11. Äitiliini; No jopas! :D

    Mude; Ruuan kanssa saa tosissaan olla tarkkana, heh..

    Suwi; Tähän ei ole kysymyksiä olemassa, kerrot vaan sata haluaamasi asiaa itsestäsi. :)

    Katja; Tosi hyvä, luulin että olen outoksieni kanssa yksin. ;D

    VastaaPoista
  12. Heh, meistä löytyy aika paljon samaa vaatemaun lisäksi :D

    Mun lempparijuomat on myös maito ja Pepsi Max, inhoan tummansinistä ja homejuustoa, olen koiraihminen enemmän kuin kissaihminen, en pidä liikunnasta, meilläkin kokkaa mies ;) Ym. ym.

    Ja tokihan minäkin siitä tytöstä haaveilen ;D

    Kiva lista!

    VastaaPoista
  13. joo teen tän illalla tai yöllä :D

    VastaaPoista
  14. Olipas kiva "tutustua" suhun tän listan avulla :) aika paljon osuillu mielikuvat kohdilleen :)

    VastaaPoista

Kivaa että kommentoit, Kiitos! =)