sunnuntai 23. toukokuuta 2010

Muutama uusi


Shoppaltua..
Piti löytää itselle kenkiä ja paitoja kesään.
Yleensä ei onnistu, olen ronkeli ja iiiiiinhoan kenkien ostamista. Olen tyytyväinen, koska tuloksena yhdet kengät ja yksi paita.
Ja tietty jotain lapsille..



Nämä tuli kyllä postissa Lasten Juulia & Joonatanista. Snoozy on yksi kestosuosikkini, materiaali on mahtavaa. Paita Oliverille ja limet housut Emilille, Oliverillekin tuli nuo housut mutta liian suuret. Mietin mitä niiden kanssa tekisin..



Lindexiltä turkoosit housut, jotka voi kääntää shortseiksi ja keltainen hihaton. Molemmat Emilille.
Prismasta Cirafin turkoosit ja limet ohuet shortsit 128cm 9v:lle yö/kotishortseiksi. Yleensä en osta Cirafia huonojen kokemuksien perusteella, mutta näitä tarvittiin ja hinta oli huimat 5,90e.



Sitten ne omat!
Olen siis ekstra huono kenkien ostaja ja omistan niitä vain muutaman parin (kaikki laskettuna). Nyt oli pakko löytää jotkut kivat ja siistimmät kesään. Koska nämä oli kivat jalassa ja 17v kummityttö valisti että nää on nyt niin in, niin ostettava ne oli ("vanhuksen" on uskottava). ;D
Nahkaa, vetoketju tuolla takana kannassa, ruskeat.
Ostettu Citymarketista.
Raitapaita KappAhl.

P.s. Arvatkaa tekeekö mieli naputella muutama Småfolkin vaate pojille tilaukseen, olen jo viikon verran koittanut puhua itselleni että "ei, me ei tarvita. Ei tosiaan!, 24e per t-paita on ihan liikaa". Mutta se ei auta!!
Kun ne on just eikä melkein meidän näköisiä ja melkein tiedän että jos en niitä tilaa niin kadun sitä pitkään..
Grrr.. Sanokaa etten saa! ;)


20 kommenttia:

  1. Höpö höpö, kyllähän t-paitoja aina tarvitaan, varsinkin tosi kivoja!=)

    Kiva että löysit itsellesi ne mitä menit hakemaan.

    VastaaPoista
  2. Tosi kivannäköiset nuo turkoosit housut. Täytyykin käydä katselemassa, josko olisivat sen verran kireät tai kiristettävät, että pysyisivät pikkiriikinkin päällä.
    Juuri tuollaisia ulkohousuja tarvittaisi nyt kovasti, mutta kun kaikki putoaa päältä...:(

    VastaaPoista
  3. Saat sä ;)

    Kivat ostokset itselesi, mäkin ostin vasta punaraitaisen paidan ja on aika kiva.

    VastaaPoista
  4. No mäin voin coachata sua: Mia, teillä on nyt niin paljon t-paitoja, että ET SAA TILATA yhtään uusia. Elämänlaatusi ei kesäksi nouse yhtään, vaikka kotiin tulisi muutama teeppari lisää :) Kun nyt sinnittelet, niin sitten uudesta syysmallistosta saat heti valkata pitkähihaiset. Sitäpaitsi, jos sulla on kankaita jemmassa, niin voisit hyödyntää hyvätgeenisi ja ommella hurauttaa pari teepparia.

    Auttoiko?

    Mä shoppasin eilen itselleni urakalla, mäkin oon huono siinä. Täytyy vissiin blogata saalis :)

    VastaaPoista
  5. Kivat kengät olet kyllä itsellesi löytänyt! Mullekin on käynyt jotenkin ihan parina viime vuotena niin, että en löydä itselleni sopivia vaatteita. Ja jos joskus erehdyn kaupasta jotain ostamaan, niin kotiin mennessäni huomaan, että mulla on jo kaapissa vastaavanlaisia monta - joista en tykkää. Sitä on siis jumahtanut tiettyyn kaavaan, ja kaipaisin kyllä päivitystä!


    Osta, osta småfolkia! Näinhän mun piti kannustaa :) Ja sit pääsen taas ihastelemaan teidän poikasia suloisissa vaatteissaan!

    VastaaPoista
  6. Mä voisin kanssa huolia nuo sun omat ostokset! =D

    VastaaPoista
  7. Sun uudet kengät ovat tosi kivat.

    Voi sua :) Aivan samat ongelmat Småfolkin suhteen kuin mullakin. Nyt olis niin kivoja kuoseja kesäksi, että ihan ihmettelen kuin olen pystynyt vastustamaan kiusausta -toistaiseksi ;)

    VastaaPoista
  8. Juu, en sano;-) tilaa vain ja jos ovat niitä hyvänlaatuisia Småfolkeja niin saat niistä vielä hyvänhinnan poikienne käytön jälkeenkin;-) laaduissa on tosiaan eroa, meillä ne parin vuoden takaiset paidat ovat edelleeen ihan priimakuntoisia, mutta nyt viime syksynä ostetut paidat ovat kulahtaneet todella nopeasti.

    Mutta silti, Småfolkit ovat Småfolkeja, tiedän mitä tarkoitat!

    ps. ja kiva kun shoppailit itsellesikin, mageet sandaalit!
    ja raidat ovat aina IN.

    VastaaPoista
  9. Noi kengät on niin ihanat:)! Mulle kans tollaiset! Tosin mun jalka taas on niin "ronkeli" et yleensä sopii vaan jotkut +100e maksavat kengät tälläiseen lättäjalkaan :(

    VastaaPoista
  10. Mullekin on tullut nyt himotus Småfolkin paitoihin, tilasin just taas lisää Wilmikseltä kun sieltä sai alennettuun hintaan niitä ja oli vielä ekstra-alea. Ne on vaan niin ihanan värikkäitä ja laadultaankin hyviä ja mukavan tuntuisia. Aika monta lh ja ph paitaa jo pojan kaapista niitä löytyy.

    Mulla on itelläkin 4 Småfolkin paitaa ja ne on tosi ihania. Harmi vaan ettei niitä tahdo löytää mistään, ehkä jostain ulkomaisesta nettikaupasta? Ne on tosi pientä mitoitusta, koko 42 on hyvä mulle vaikka muuten yleensä käytän kokoa 38/M yläosassa.

    VastaaPoista
  11. Voi kiitos teille kultaisille! ♥
    Marita siellä ainoana yrittää pitää minut kurissa, voi usko pois yritän kovasti. Vielä en ole sortunut.. :D

    Minulla olisi yksi hyvä lisäpointti; Jos lupaan myydä vastaavasti muutaman vanhan t-paidan poikien kaapista pois, niin sitten saan ostaa nuo Småfolkit? :P
    Ja olihan Aamunkukka oikeessa, noista Småfolkeista saa hyvin kun myy sitten käytön jälkeen eteenpäin.

    Imdina; Minä en ole tajunnutkaan että aikuisillekin saa Småfolkia, en tosiaan ole suomalaisissa nettikaupoissa törmännyt.

    VastaaPoista
  12. Mä vedän tiukkaa linjaa sulle. Myyt muutaman vanhan t-paidan etkä osta yhtää uutta tilalle. Kokeilet uutta käyttäytymismallia ja jätätkin t-paidat väliin ;)

    Laita nyt kuitenkin kuvat teeppareista... Mä voin harkita vaihtoehtoa, että voit katsella paitoja kuvista mun poikien päällä :D Noh, mulla t-paita kiintiö täynnä.

    VastaaPoista
  13. Kivoja ostoksia ja hyvä, että olet välillä itsellekin ostanut.;) Itse hain viikonloppuna ystävältäni pari mamma-vaatetta lainaan, kun en kahden kuukauden takia viitsisi juuri mitään ostaa...

    Mullakin on muutamat Småfolkin paidat käyny ostoskorissa jo useaan otteeseen, mutta en ole vielä raskinut tilata. saiskohan niitä jo pian alesta...?

    VastaaPoista
  14. Wilmiksen alelaarissa on yksi Småfolkin pitkä paita naisille, sieltä tilasin koossa 42, ja on just hyvä. Ihana paita. Sitten olen pari omenakuvioista jostain ostanut, muutamia huutonetistä. Noita tosiaan hirveän harvoin näkee missään myynnissä.

    VastaaPoista
  15. Mutta kyllähän nyt aina pari saa lisää ostaa!! Ei muutama niin paljoa tilaa vie, ja entäs jos vaikka petolintu repii osan paidoista sillä välin kun ne on kuivumassa? Sitten ainakin olisi käyttöä noille muutamille uusille :D

    Ja tästä tulikin mieleen, että olis aika mielenkiintoista kuulla jotain sun pyykinpesusta :D Mulla on nimittäin pää hajoamassa jo nyt vaikka perheessä onkin kolme ihmistä. Kun mikään ei näytä menevän ihan putkeen, pyykkikori liian pieni, kuivatustilaa liian vähän,yms, niin kävi tänään vaan mielessä että kuinkahan meitä suuremmat perheet tästä selviää :)

    Niin ja nuo kengät on ihanat :)

    VastaaPoista
  16. Heh, niin siinä kävi että pari teepparia lähti tilaukseen. Olin hei tosi tiukkana ja jätin pari myöskin ihanaa tilaamatta! ;D
    Sori Marita ne kaksi oli vaan pakko saada. Heh.

    Voi kun oiskin Helmi saanut jo alesta, en uskaltanut odottaa kun vain yksi Suomalainen nettikauppa möi niitä haluamiani. ;)

    Tinzy; Tuo petolintu selitys on niin paras! =D
    Voisin postailla joku päivä meidän pyykkihommista.

    VastaaPoista
  17. Mä vähän arvelin, että saattaa tulla pieni repsahdus ;)

    VastaaPoista
  18. No et saa jos et itsellesikään raaski ostaa! Ostat sillä 24€ itsellesi paidan. Pojilla on ihan tarpeeksi.

    VastaaPoista
  19. Anonyymi; Ehkä enemmän on kuitenkin kyse siitä että en löydä itselleni juuri mieleisiä, usko pois ostasin kyllä jos löytäisin! ;)
    Ei nämä lapsille shoppailut ole omista ostoksista pois.

    VastaaPoista
  20. Uskonhan minä :)
    Ja ihanat teepparit olit valinnut.

    VastaaPoista

Kivaa että kommentoit, Kiitos! =)